dilluns, 22 de novembre del 2010

Pastís d'aniversari

Feia temps que tenia ganes de provar de fer alguna cosa amb Fondant (pasta de sucre), i l'altre dia en vaig trobar a una botiga de Barcelona i em vaig animar. La meva peque va disfrutar molt amb la "plastilina que es menja"! Hi ha pastissos que tota la cobertura és de fondant però no volia fer-ne un d'aquests ja que fan pinta d'empalagossos i a part en els ingredients surten forces E i no em feia massa gràcia, així que vaig fer la cobertura de xocolata de sempre (que em va quedar molt llisa :-) ) i uns detallets de fondant.... i com que ultimament estic de floretes, doncs no podia ser d'altra manera !!!


A la meva neboda/fillola li va agradar molt, tot i que cada dia està més gran encara li fan il·lusió les xuxeries i xorradetes de sucre que hi vaig posar.