dimecres, 16 de març del 2011

Sortim a passejar...

Tot i que el temps no acompanya gaire.... ja tenim un kit complert per sortir a passejar amb les nines i que no els hi falti de res !!

Vist l'èxit dels bolquers vaig fixar-me que l'altre afició de la meva filla era utilitzar les seves tovalloletes per netejar el culet de les nines, així que vaig decidir-me a fer-li unes tovalloletes reciclables amb uns retalls de llençol que tenia i ja potsats li faria una bosseta per les tovalloletes i aquest és el resultat:


I ha tornat a ser un èxit !!!! i donat que darrerament tinc una mica de temps m'he animat a fer el kit complert amb la tovallola mida tocador que ja utilitzava com a canviador de les nines (tot i que teòricament era de les que usavem a la llar d'infants per aixugar-se les mans) :

Un altre bolquer per la nina (i és que aquesta està més rodoneta i l'altre bolquer li anava just... així que l'he fet una mica mes gros). He millorat el disseny anterior (http://qzetes.blogspot.com/2011/02/bolquers-per-la-nina.html)  posant una tira llarga de velcro al davant en comptes de només a les puntes, així no costa tant fer "punteria"...

I per acabar la bossa per guardar-ho tot i poder sortir a passejar !!!

La floreta és de feltre (la vaig comprar fa molt temps, de feltre pre-tallat) i amb un botó al mig i fa de tanca amb el cordó que va cosit a la part de darrere de la bossa. He posat també dos ganxos a les nanses per poder-lo lligar al cotxet de la nina... i un cop fet m'he adonat que no lliga gaire amb els colors del cotxet... però això ja seria la repera !!!

I estic contenta per que he pogut fer tot el kit amb retalls i materials que tenia per casa, per tant sense comprar res !!! (això vol dir que l'estoc acumulat de materials comença a ser preocupant ...)

2 comentaris:

Txell, Rita i els Alberts ha dit...

Genial el kit de sortida! Em sembla que et copiaré la idea, ja veuras com li entusiasmarà encara més quan arribi l'Abril i vegi que tu també vas tan carregada!!!

Núria de Capseta de Música ha dit...

T'ha quedat fantàstic! M'he quedat de pasta de moniato quan he vist el dispensador dels mocadors. I ara a passejar la nina i la nena!