dilluns, 30 de gener del 2012

Xuxes per parar un tren !!

Us ensenyo el darrer pastis que he fet per un aniversari dels nebots (ja no me'n puc escapar, soc la "pastissera" oficial de les festes infantils de la familia !!!). No sé què té aquest pastis que és la tercera vegada que el meu nebot petit me'l demana... bé, si que ho sé que està carregat de xuxeries !!!!!

Primer vaig fer el pa de pessic amb motllos d'aquests d'alumini amb forma quadrada (vagons) i rectangular (per la màquina)
Després els vaig tallar per la meitat i els hi vaig posar una mica de mermelada (pasada pel micro per que estigues ben liquida i es pogués escampar bé i faci una mica l'efecte d'almibar).
Els vaig tornar a muntar i sobre la reixeta per posar la cobertura de xocolata. 

I aqui amb la cobertura per sobre:

I ja només falta muntar-lo sobre una planxa o safata grossa i decorar-lo amb les xuxes per fer les delicies dels convidats:

3 comentaris:

Maria ha dit...

que divertit i original!

Roser Manté ha dit...

artistassa! No m'extranya que siguis la "panadera" oficial de la família :)

Crea'n ha dit...

Quina passada!! Quins pastissos més xul·los!! Molts creativa! Ole tú!;)