diumenge, 16 de setembre del 2012

Ninetes

Dissabte vam anar a Barcelona a passejar i no vaig poder evitar demanar a la familia de passar per Nunoya a mirar robetes doncs feia molt que no hi anava. I la meva filla gran es va encapritxar d'aquesta roba:

I com que tenia la seva gràcia la vam comprar. Des d'aleshores que dono voltes en què podria usar-la, i avui al vespre en una estoneta li he fet uns ninotets per penjar a la bossa d'anar a escola (a l'escola dels grans !!!) o per jugar o el que en vulgui fer.


Espero que demà quan es llevi i les vegi a la taula d'esmorzar tingui una bona sorpresa ! i encara en queden un munt per aplicar o fer detallets. Son molt xules !!

2 comentaris:

MMdemilmolt ha dit...

Ostres qué xules!

Has pensat de posar-les també a l'arbre de nadal en lloc de les típiques figuretes?

cris ha dit...

La vaig tenir a les mans(és que ténen unes robes...!!) i com no vaig saber trobar-li un projece ràpid i fàcil les vaig deixar, però crec que potser et copïo(si em deixes,clar!!) i m'animo com a futurs regals de nadal!!