divendres, 12 d’octubre del 2012

KCWC: Dos peces de cop



Al final ha passat.... no he pogut seguir el ritme... però avui com a mínim puc pujar dues peces de cop, per tant les compto com si fossin dos dies jijiji i com que el fred encara no apreta he tornat  a fer una peça de mig temps.... la samarreta (és comprada i tunejada) encara aguantarà una mica, però els pantalons no massa.... espero que per la primavera encara li vagin bé !!!

El patró dels pantalons torna ser del llibre Irresistibles a Coudre i és el "Sarouel Fronce". M'agrada molt com queda la cintura que està una mica acolxada.
I a la meva filla li encanten aquests botons doncs li costen poc de cordar. A la samarreta he fet una petita aplicació al pit amb una rodona de feltre.

I a l'esquena una peça rodona de la roba dels pantalons (comprada a Nunoya, cara però super xula) i cintetes heredades de l'àvia.


M'agrada molt com ha quedat !!!!


4 comentaris:

txell ha dit...

13A mi també m'agrada molt!!!
i tmbé em passa això de no seguir el ritme,ji, ji, que hi farem!!!

Anònim ha dit...

Que xulos aquests pantalons, m´agradaria fer-li uns als meus fills de 1 any i mig, 3 i 5 anys. Com puc aconseguir els patrons o adaptar-los a les seves talles?? Gràcies

Unknown ha dit...

si m'envies un mail t'envio alguna cosa a veure si t'ajuda a poder-los fer....

Anònim ha dit...

Hola, sóc la noia que te comentat lo del patró d´aquest pantaló (m´encanta). El meu mail és:
abelenbonet@gmail.com