diumenge, 14 d’octubre del 2012

kcwc: Samarreta


Al final m'he atrevit a fer una samarreta de punt. Vaig comprar el patró de la RAE i em vaig llençar a la piscina. La veritat he de dir que n'he quedat molt contenta, és ràpid i senzill i veig que a la meva filla li agraden més les samarretes que els vestits, així que he decidit treure-li el suc al patró i comprar roba de punt per fer-ne mes.
El davant és reciclat d'una samarreta que no em quedava massa bé i que té un tacte super suau (un altre punt a favor d'aquest projecte). La samarreta de flors ja la coneixeu, li estic traient molt suc!
L'únic que "necessita millorar" és el coll que m'ha quedat un xic desbocat i és potser l'únic punt crític de la samarreta. I és que l'overlook encara no ho tinc massa per la mà i per això em feia tant de respecte posar-m'hi...
La roba de les mànigues fa temps que la tenia...


Espero poder-vos-en ensenyar més ben aviat !!!