dilluns, 10 de desembre del 2012

Ja tinc bolso d'hivern !!!


El pobre s'ha passat quasi un mes tallat i esperant una estoneta del meu temps que aquest darrer mes no ha donat per massa més que per treballar... però ara ja estic més tranquil·leta i abans de començar la llarga llista de coses que vull fer per Nadal l'he volgut acabar... Com no he tornat a optar pel patró 241 tote de Noodlehead i per primera vegada hi he afegit les butxaques laterals, més decoratives que altre cosa.

I he posat només una butxaca amb cremallera i recta doncs la trobo més útil que la que va inclinada... 
I en comptes de fer la nansa de roba l'he fet d'una cinta gruixuda que vaig trobar a l'AKI que no és d'aquelles plasticoses si no que té tacte de cotó i es veu molt resistent (és que de l'anterior bossa la nansa estava ja força atrotinada i no era massa còmode). 

La pana dels laterals és reciclada d'uns pantalons vells ! i la roba va ser un amor a primera vista de Creative Thursday comprada a través de Fabricworm. El tancament l'he fet amb un Snap negre doncs els imans no m'agraden massa (i desmagnetitzen les targetes !!). 

I ja la tinc apunt per demà anar a treballar !!!!


5 comentaris:

Júlia ha dit...

T'ha quedat xulíssima la bossa! :-)

Una cosa, a l'enllaç del patró, si cliques surt un video infantil del Youtube... je je

Unknown ha dit...

jajajaja és que no es pot treballar fins tant tard i tenir tantes finestres obertes a l'hora.... sort que era un infantil! arreglat!

maribi ha dit...

que alegre y bonito, me encanta! mil besos

Núria de Capseta de Música ha dit...

M'encanta Bipa!!! Ja ja sembla que ens haguem llegit el pensament, jo també m'he fet una bossa com aquesta, a veure si la penjo. Sembla més d'estiu la meva, però m'ha agradat molt això de reciclar la pana, molt bona pensada.
I ara a veure si pots enllestir tot el que tens pensat per Nadal. Temps és el que caldria que ens cagués aquest any el tió.

La Pantigana ha dit...

T'ha quedat chulísima. Aquest patró és genial i no es veuen dues d'iguals. Les teles que has fet servir un encert 100%