dissabte, 27 d’abril del 2013

Faldilla CC Mi Rincon de Mariposas





Com no podia ser d'una altra manera.... vaig tard..... i el pitjor és que la faldilla la vaig fer dins del termini però no vaig poder fer fotos (és el que té cosir de nits) i no he trobat el moment ni per fer-les ni per fer el post fins ara... La Dawn del blog Mi Rincón de Mariposas va proposar fer un cose conmigo d'una faldilla quasi circular i reversible. A la web va penjar el patró i com que cada vegada que faig una faldilla a la meva filla  gran el primer que fa és donar la volta per veure si té vol vaig pensar que li agradaria.... però al final sembla que li ha agradat més a la petitona i com que la talla és molt adaptable doncs se l'ha quedat ella! 

La roba tant d'un costat com d'un altre és d'una funda de nòrdic d'Ikea... la textura és fineta i lleugera, ideal per l'estiu. I com que té estampat variat m'ha servit per fer un costat i un altre.

La cintura és reciclada d'un jersei que tenia... és una mica més estreta que la del patró però ja fa el fet...



Ikea style.... jijijiji

I si en voleu veure més passeu per l'album de fotos que n'hi ha de molt xules !

2 comentaris:

dawn - Mi rincón de mariposas ha dit...

què maca!!! quin estampat més xulo!

Coses de Mare ha dit...

molt xula i la tela molt alegre, m'encanta!