dissabte, 6 d’abril del 2013

MONES I BENVINGUDA A LA PRIMAVERA

Com cada any he fet la mona a la meva fillola que ja esta feta una doneta !!! aquest any no estava molt inspirada..... i tirant de Pinterest li vaig fer un ou personalitzat amb la foto seguint aquest tutorial i el cos el vaig treure de Mr.Printables i li vaig afegir una corona i una capa de celofana per simbolitzar que és la reina de casa seva.



El pastís és un brownie de xocolata recepta de Sugar Mur i li vaig afegir un parell de merengues que li encanten. I aprofitant que ens posavem pastisseres vam fer també les mones de les peques de casa que es van passar pipa decorant.


En aquest cas la massa era de iogurt de tota la vida i la vaig partir en dos amb motlles de rosca per que no tinguessim overbooking de pastissos....

I per celebrar l'arribada de la primavera hem fet unes garlandes la mar de xules !!!



Floretes, ous i papallones !!!




1 comentari:

Bita ha dit...

Sort que ja he dinat que sinó amb aquestes súper mones ja salivava. L'Ou personalitzat és... com ho diria Brutalllll segur que va al·lucinar la fillola.
Les garlandes xulissimes. Bipa que ara et tires a pel paper?