dimarts, 25 d’agost del 2015

La Playita

Quan vaig veure el patró de Bienvenido Colorido de "La Playita" vaig saber que a les meves filles els hi agradaria, així que em vaig decidir a comprar-lo i tot i tenir-lo calcat de ja fa temps fins ara no m'hi he pogut posar....

En mode vestit per la petita presumida
Amb els tirants creuats i lligats amb Snaps. Ha quedat curtet per que no tenia més roba d'aquesta i m'agradava molt... 

Aquest ja és més llarguet... 

I en mode samarreta per la gran, que no vol renunciar als seus pantalons tot i que li encanta poder-la lligar darrere el coll... 
 
Les robes estampades són de Ilona una web d'aquelles que no voldries haver conegut mai doncs les compraries totes... la de topos de una botiga física i la blava llisa de la Pantigana Shop.

El patró està en alemany i menys desxifrar com anava la peça de darrere és molt ràpid de cosir... el que em segueixo barallant és amb la bora que tot i la doble agulla, el doble arrossegament i la doble paciència no em queda com voldria... seguirem provant...